$ 160,== (656 MR) is betaald!

12 januari 2018 - Colombo, Sri Lanka

Een iedereen die met mij heeft meegedacht wil ik danken!

Gister is een trouwe vriend zo lief geweest zijn vriend in Maleisië te vragen dit in orde te maken en dat is gebeurd.

Nu nog het visum regelen, hetgeen nog een heel gedoe is en zal zijn.

Hartelijke groet uit Colombo,

Paul

1. Gerard van Dijk:
    12 januari 2018
    Fijn Paul !! Kun je waarschijnlijk weer verder met je mooie reis!! Daaag, Gerard van Dijk
  2. Pieter:
    12 januari 2018
    Wat een opluchting! Toch raar dat je niet per creditcard kan betalen. Hoop dat je verder een ongestoorde reis hebt! Hartelijke groet,
  3. Marianne:
    Fijn Paul!!
  4. Ada.:
    12 januari 2018
    Wat fijn dat het probleem zo is opgelost.
    Wij hebben met je mee geleefd.
    Nu weer genieten van een reis zonder problemen.
    Groetjes ook van de zwemclub.
  5. Hely Roes:
    13 januari 2018
    Ha Paul, wat goed te horen dat je je reis kunt voortzetten, heel veel plezier gewenst! Heel veel groetjes, Hely
  6. Corrry.buurman:
    14 januari 2018
    Leuk wereldreiziger, jee wat ben je weer ver weg ,fijn dat er van die lieve vrienden Zijn in het leven .ja die heb je wel eens nodig ,ik wens je een hele goede voortzetting met je reis ,en doe voorzichtig dag lieve Paul .
  7. Fam. Van Ham:
    Hallo Paul,
    Fijn dat het probleem achter de rug is, laten wij hopen dat het verder goed verloopt met de reis en je kunt gaan genieten.

Groetjes van de fam. Van Ham
  8. Irmine:
    14 januari 2018
    Weet je al wanneer je het gesprek hebt? Groetjes uit Haarlem
  9. Reina Hoogland:
    24 januari 2018
    Hoi Paul, was een beetje achter met antwoorden op mails etc. Inmiddels is je probleem opgelst, gelukkig maar. Vond het fijn weer iets van je horen. Was je al die tijd in Nederland? Waar is de reis inmiddels naar toe? Ik wens je een fijne reis toe en alle goeds.
    Hartelijke groet