Noodkreet: Maleisië, heeft iemand daar Familie of vrienden wonen??

11 januari 2018 - Colombo, Sri Lanka

Op deze ongebruikelijke wijze wil ik om hulp vragen; is er iemand met Familie of Vrienden in Maleisië?

Ik ben in Iran geweest. Tevens heb ik vluchten naar en van de Verenigde Staten geboekt (en verder). Vorige week donderdag ontdekte ik tot mijn schrik) dat een bezoek aan Iran automatisch tot weigering van een ESTA aanvraag (reguliere toegangsprocedure voor de VS) leidt.

Ik moet nu een visum aanvragen voor de VS (die is al ingediend), dit kan in Kuala Lumpur, maar ik moet een betaling doen van $ 160,== om op tijd een afspraak te kunnen hebben op de Amerikaanse Ambassade in Kuala Lumpur, waar ik over 9 dagen aankom.

DEZE BETALING KAN ALLEEN PLAATSVINDEN IN MALEISIË!

Wie heeft daar Familie of Vrienden die dat uiteraard op mijn kosten zouden willen doen (het kan daar o.a elektronisch en is een kleine handeling).

Als het mij niet lukt dan dreigt mijn hele route in gevaar te komen, en hangt me een enorme financiële strop boven het hoofd, daar de annuleringsverzekering zich op het standpunt stelt dat ik het had kunnen weten en mij verder ook weigert in deze te helpen.

Alle andere mogelijkheden heb ik uitgezocht; het heeft me dagen gekost zonder resultaat.

Ik ben afhankelijk van iemand die dit voor mij in Maleisië kan of wil doen.

Bij voorbaat dank, en met hartelijke groet uit Colombo (Sri Lanka),

Paul

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ben:
    11 januari 2018
    Hi Paul, zie je xs4all email. Working on it.
  2. Pieter:
    11 januari 2018
    Heb je een mail gestuurd.
  3. Cindy:
    Gelukt?
  4. Ada.:
    Hoi Paul.
    Wat een toestand.
    Ik hoop dat er een oplossing komt.
    Groetjes en ik duim voor je!
    Ada.
  5. Gerard van Dijk:
    12 januari 2018
    Hoi Paul, ik hoop dat je snel wordt geholpen!!
    Hartelijke groet Gerard
    Heb helaas geen bekenden in !!
  6. Marianne:
    12 januari 2018
    Hoi Paul. Weer op reis dus en nu een ingewikkelde tegenslag. Sterkte en succes. Ik blijf je volgen.
  7. Reina Hoogland:
    16 januari 2018
    Hoi Paul, dus je bent weer op reis. Kan je helaas niet helpen. Hoop dat je een oplossing vindt. Succes en goede reis.