Terug in Chili

25 juni 2011 - Iquique, Chili

Om verschillende redenen dacht ik me een tijdje te settelen in Colonia, maar innerlijke onrust dwong mij toch verder te trekken.
Dinsdag 20 juni met de boot de rivier Rio de la Plata overgestoken naar Buenos Aires. Daar slecht één dag gebleven, de volgende dag verder met vliegtuig (3,5 uur) naar Santa Cruz in Bolivia, om vervolgens de dag daarna door te vliegen naar Iquique in Chili, alwaar ik nu weer verblijf.
Het zijn allemaal steden waar ik al eerder geweest ben, en dat is wel handig en makkelijk; een plattegrond heb ik niet echt nodig, ik weet waar ik wil verblijven en ken restaurants waar ik graag eet, en het is prettig dat de mensen je kennen en vice versa.
Probeer nu het laatste stuk van mijn route uit te stippelen en alle bijkomstigheden te regelen, zoals vervoer en verblijf.

Hartelijke groet en tot mijn volgende bericht,
Paul

1. Marianne:
    25 juni 2011
    Hoi Paul.
    Ik was er even niet, nu weer wel. Fijn dat je op vertrouwd terrein bent. Bedankt voor je kaart, hij was keurig op tijd. Geweldig! Ik ben benieuwd wanneer je weer de oversteek naar Nederland maakt. Doe maar niet vandaag, regen, regen, regen.
  2. Ben:
    Hoi Paul,
    Ik lees je verhalen altijd met veel plezier. Je hebt wel lef om zo in je eentje rond te reizen. Er zijn niet veel mensen die dat zo lang zouden kunnen (en er dan ook nog zo leuk over schrijven). Inderdaad niet te snel terug naar NL zou ik zeggen.
    De foto met de beer enige tijd terug vond ik geweldig.
    Zet 'm op!
  3. Chris:
    Hoi Paul,
    Hoop dat je daar een beetje rust vindt en er nog even van kan genieten! Het wordt hier eindelijk beetje zomer, dus ga zo even fietsen en in de open lucht naar concert luisteren
    Het ga je goed!
  4. Maria:
    hallo Paul,
    Eindelijk je reislogboek opgezocht. Je beleeft op dit moment de reis van je leven. ik hoop dat het je ook veel innerlijke rust brengt. Je had tijdens ons contact veel onrust bij je. ik denk daar nog vaak aan.
    heb je reisverhalen nog niet gelezen, maar zal dat zeker doen. veel plezier en bedankt voor de onverwachte kerstkaart. ik ben wel weer verhuist.

groetjes en liefs Maria (ex.VenD.)
  5. Hely:
    29 juni 2011
    Dag Paul, vanochtend ontving ik je lieve kaart vanuit Uruguay! Geweldig bedankt daarvoor en ik wens je een hele fijne reis verder. Geniet ervan en hopelijk heb je goede momenten voor jezelf. Af en toe ben ook jij in mijn gedachten, denk regelmatig terug terug aan die UvA en alles erom heen zich voordeed. Ik schrijf je wel weer en stuur dat naar Haarlem - groet en liefs, ook van Ton [die volgend jr 80 wordt ... nee h, H