Livingston dorps- jungle- en strandwandeling

9 maart 2009 - Lívingston, Guatemala

Zondag 8-3-2008, Internationale dag v/d vrouw, OOK hier,

Vandaag een zo´n 20 kilometer gewandeld met gids en twee italianen , wat ik wil noemen dorps- jungle- en strandwandeling. Dingen gezien die je normaalgesproken zouden ontgaan, zoals een ¨vrolijke¨ (is vrolijke-kleurrijke) begraafplaats, bomen (die ik in het algemeen steeds mooier ga vinden), allerlei vogels (waaronder diverse kolibries) en veel andere levende creatures, en, nogmeer/teveelom op tenoemen. Het laatste deel van de tocht bestond uit een wandeling langs het strand met als eindpunt een 7 laags waterval, een behoorlijke klim. Ik blijf me verbazen wat mensen bezielt om in de zomer naar Zandvoort te gaan, als je dat vergelijkt met hier is daar niets te zoeken.

1. Judith:
    10 maart 2009
    Hola Paul,

Que bonito tu website! Felicitaciones. En wat heb je ondertussen al veel van het mooie Guatemala gezien! Wekt mijn verlangen om er ook weer naartoe te gaan..
    Dankjewel dat je ons laat delen in je reisavontuur.
    Ik zal het met veel interesse blijven volgen.
    Pas goed op jezelf en nog veel reisplezier toegewenst. Que te vaya muy bien. Muchos saludos, Judith