Valparaíso

31 juli 2010 - Valparaíso, Chili

Van La Serena onderweg terug naar Santiago, met een tussenstop in Valparaíso, een stad  gelegen aan de grote oceaan, gebouwd op een groot aantal heuvels. Om de toegankelijkheid van deze heuvels te vergroten heb ze hier een soort liften gebouwd; treintjes die stijl schuin de heuvel op/af gaan. Het is een kleurrijke stad, met huizen in alle kleuren van de regenboog, en veel grafity. Naast gewone stadsbussen rijden hier ook trollybussen rond. Valparaíso is een erg rommelige stad.

Enkele fotoos in het mapje: Valparaíso.

1. Bram de Witte:
    2 augustus 2010
    Paul je verrast mij weer met prachtige foto's. Het treintje doet me denken een Zwitserland waar zo ook dat soort baantjes hebben. De huizen zien er prachtig uit.
    Hoe is het met je wordt je het reizen nu nooit eens moe altijd maar onderweg en nooit een vaste plek ! Wel knap van je dat je nog altijd regelmatig met het thuisfront kontakt zoekt.

Ik blijf aan je denken en voor je bidden.