Voorspoedig 2014, Happy new year, Feliz año nuevo!

30 december 2013 - Kiev, Oekraïne

Veel goeds en voorspoed in 2014!

Happy 2014!

Feliz año nuevo!

Wil een ieder danken voor alle berichten en steunbetuigingen op mijn blog, hetgeen mij voor een groot gedeelte op de been houdt!

Groetjes, uit Kiev (Ukraïne) en tot mijn volgende bericht, Paul  :)

1. Ben:
    Hi Paul,

Ook alvast de beste wensen voor jou! Met veel mooie blogs in 2014 van waar dan ook. En dank voor je kaart. (Ik moet nog een paar steden lezen want ik ben zelf op reis geweest.)
  2. Pieter:
    30 december 2013
    Heel veel goeds Paul en wees trots op jezelf.
  3. Irmine:
    30 december 2013
    Ik sluit mij bij de vorige spreker aan en stuur je ook een knuffel op.
    Liefs
  4. Teerza:
    lieve Paul,
    ik wens jou een heel goed nieuw jaar. Dat al je wensen uit mogen komen! Reis goed en tot snel,
    lief Teerza
  5. Gerard van Dijk:
    Paul,
    Bedankt voor alle mooie reisverhalen van 2013.
    Ik hoop dat je een gezellige jaarwisseling zult hebben in een gezellige omgeving en kijk uit naar je nieuwe verhalen in 2014 !!
    Paul , een gelukkig en gezond 2014 !!!!!
    Dag , Gerard van Dijk .
  6. Fam. Van Ham:
    Dag Paul,

Ook voor jou een goed 2014 toegewenst en wij hopen dat je je snel beter voelt, we duimen voor je!

Wij genieten altijd van je reisverhalen en kijken ook in 2014 er weer met veel interesse naar uit.

Het beste Paul!

Groetjes van de fam. Van Ham
  7. Roy Schoorl:
    Hallo Paul,

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groeten van Roy
  8. Gerda van leeuwen:
    31 december 2013
    hallo paul ,nogmals bedankt voor je kaart en groeten.wij wensen jou ok een fijne jaarwisseling.lieve groete en blijf gezond ,gerda en sturmhard uit haarlem.
  9. Marianne:
    31 december 2013
    Lieve Paul, ik wens je veel mooie belevenissen in het nieuwe jaar, meer rust in je hoofd om er van te genieten en veel ontmoetingen met aardige mensen. Tot in het nieuwe jaar!
    Marianne
  10. JEB:
    31 december 2013
    Paul, ook van ons alvast de beste wensen! En nog veel reisplezier.
  11. Jenny:
    31 december 2013
    Paul ook n heel goed 2014 toegewenst en dat je gezond mag blijven.
    gr. jenny
  12. Ron de Graaff:
    hoi paul
    bedankt voor je mooie verhalen en fotos
    hele fijne jaar wisseling
    en tot volgend jaar
  13. Judith:
    31 december 2013
    Wens jou alle goeds toe voor het nieuwe jaar!!
    Warme groet,
    Judith
  14. Marjo:
    31 december 2013
    Paul, het allerbeste voor het nieuwe jaar. Dat het maar een jaar mag worden vol goeds. Gister oliebollen en appelflappen gebakken bij ma thuis met alle jongens. Vanavond komt zij ze ook opeten, gezellig!
    Goeie reis verder!
  15. Mimi Vroom-Mannaert:
    1 januari 2014
    Paul ik wens jou een heel gelukkig en gezond 2014 toe.En hoop nog veel van je prachtige verhalen te lezen.Groetjes Ria Nog veel reis plezier. X
  16. Maria:
    2 januari 2014
    Voor 2014 veel liefde, geluk en een goede gezondheid en natuurlijk een grote reis toegewenst. Ik geniet van je verhalen en maak op deze manier kennis van vele steden, de reizen ernaar toe zonder zelf te reizen.