Allerbeste wensen voor 2012+1,Feliz Año Nuevo 2012+1, Best Wishes for 2012+1

19 december 2012 - Flores, Guatemala

Ondertussen ben ik met nachtbus aangekomen in Flores, alwaar ik voor de derde keer ben. Er wordt door sommige media en zwartkijkers voorspeld dat volgens de Mayakalender het einde der tijden zal aanbreken op de 13e  Baktun:  21-12-2012 om precies te zijn. Ik leg me er bij neer wacht de Apocalyps gelaten af, en wil van de gelegenheid gebruik maken ADIOS te zeggen.

Mocht het zo zijn dat men zich vergist heeft, in dat geval wil ik een ieder een goed, gezond en gelukkig nieuw jaar wensen!!

Si el mundo no se  destruirá el 21-12-2012, como algunas persones han dicho, quiero decir a todos que tengan Feliz año nuevo, con mucha suerte y buena salud!!

If the world doesn’t self destruct as some have predicted, I want to say happy new year, with lots of luck en in good health!!

Mijn smurfen hebben voor de gelegenheid geposeerd voor een kerstboom in Quetzaltenago, en een leuke cartoon in het mapje Happy 2012+1 from Flores.

Met  hartelijke groet, en “misschien” tot mijn volgende bericht!?

Paul

1. Mark White:
    Hello Paul,

Merry Christmas and Happy New Year, Thank you for the post card, we look forward to seeing you again in the New Year, Take care and God Bless !!
  2. Marianne:
    19 december 2012
    Ik wens je een goed NieuwJaar en als de wereld vergaat, ontmoeten wij elkaar ongetwijfeld op een andere plek. Waar? Geen idee. We zien wel.
  3. Wim:
    Hallo Paul,

hartelijk dank voor de hartelijke kerstwensen! Wat een kleurrijke kaart. Ik hoop dat het jou goed gaat, ook in het nieuwe jaar. Fijne kerst en een goede voortzetting van jouw reis in 2013!

Groet van Wim
  4. Jenny:
    19 december 2012
    Paul ik wens je ook n fijne Kerst en heel gelukkig 2013 toe.
    Hoop nog heel veel van je lezen.
    gr.
    Jenny
  5. Ada.:
    Hallo Paul.
    Bedankt voor alle kaarten die je de zwemclub hebt gestuurd!
    Wij wensen jou ook de beste wensen voor 2013.En wij gaan ervan uit dat wij weer gauw jou prachtige verhalen kunnen lezen.
    Paul Toy Toy Toy.Goede reis verder! Hartelijke groetjes Ada.
  6. Marjo:
    21 december 2012
    Hoi Paul,
    Voor jou ook alle goeds. Job is erg bezig met de Mayakalendervoorspelling. Ook zijn er mensen die een boot hebben klaarliggen enz. Maar het ziet er nu nog goed uit.....
    Dus fijne kerst en een goed nieuwjaar!
  7. Pieter:
    21 december 2012
    Hallo Paul,
    Morgen gaan we naar Drenthe. Ik wens je mooie dagen toe en een heel fijn 2013! Je kaart is aangekomen hoor!
  8. Aart:
    23 december 2012
    Hoi Paul, hier is de wereld niet vergaan. Wellicht is er weer een nieuw begin. Ik wens je hele goede dagen en een goede jaarwisseling!!
  9. Ellen:
    30 december 2012
    Hai Paul; gelukkig; de maya's hadden er blijkbaar toch een andere betekenis mee; we zijn er nog! Leuk die smurfen die je steeds blijven vergezellen;) Nog een mooie reis toegewenst!
  10. Ada.:
    30 december 2012
    Goedemiddag Paul.Morgen alweer de laatste dag van 2012.Ik wens je voor 2013 nog mooie dagen in Zuid America.Veel gezondheid wens ik jou ook.Hier zijn ze weer volop aan het knallen,wij niet hoor.
    Groetjes, ook aan jou smurfen.Tot je volgende reisverhaal.
    Chris geniet nog van al je vorige verhalen,van je laatste reis.Gr Ada.