Allerbeste wensen voor 2010

22 december 2009 - Quito, Ecuador

Vanuit Quito Ecuador:

Allerbeste wensen voor een mooi, gelukkig en gezond 2010!

Hartelijke Groet,

Paul Gebhard                               Klik hier: ......Leuke smurfenlink!!

1. Ada.:
    Hallo Paul.
    Ook wij wensen jou de allerbeste wensen voor 2010!
    Hier is het vreslijk koud,oosten wind,rij advies negatief,dus echt winter.Jij kunt je dat niet helemaal voorstellen nu he?Rob Bruins vond het erg leuk dat je gebeld had,i v m zijn verjaardag!
    Groetjes van de gehele zwemclub!
  2. Pieter:
    Zie http://www.dancingsantacard.com/?santa=2148883

Had je net geschreven!!!
    Groet en fijne dagen,
    Pieter
  3. Marianne:
    22 december 2009
    Vanuit een blubberig Haarlem ook de beste wensen voor jou!
    liefs, Marianne
  4. jenny v d stad:
    22 december 2009
    Paul bedankt voor je goede wensen wij wensen jou ook n heel goed 2010 en nog veel reis plezier.
    Wij hebben hier sinds 1981 weer n witte Kerst,heel gezellig en vooral voor de kinderen weer sleeen.
    Tot in het nieuwe jaar.
    Liefs Jenny en Kees.
  5. liesbeth:
    Ha, die Paul,

Wat een fantastische foto's!! Vooral die foto met de kerstboom is mega!!
    Ook mijn familie en ik wensen je goede feestdagen en een gezond 2010, met zoveel mogelijk innerlijke rust!!

Liefs van liesbeth.
  6. Bram de Witte:
    23 december 2009
    Beste Paul, ook mijn beste wensen voor de kerst en het komende jaar. Vreemd om zo ver van vrienden kerst te vieren? Meestal zijn de Z-Amerikaanse landen uitbundig in het feestvieren. Wat een tegenstelling met die eerst kerstnacht:
    de herders in het veld, Maria en Jozef in een stal,geen groot eerbetoon voor de Redder der wereld.
    Werd toen al duidelijk dat Hij juist kwam voor een wereld die verloren was, voor hen die naar die redding snakken, de armen van geest. Dat wens ik jou maar ook mij zelf toe om meer ontvankelijk te zijn voor dat Kertskind.

Joh.3:16 Want God had de wereld lief dat Hij zijn enig geboren Zoon heeft gegeven, opdat een ieder die gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft "

Gezegende Kerst

Bram
  7. Aart:
    23 december 2009
    Hoi Paul, voor jou ook de allerbeste wensen voor 2010 en veel langer en voor elke dag die vanaf nu volgt.Voor het geval het je al nog niet weet: hier gaan dagen voorbij, jij beleeft ze elke dag! Keep on trucking Kanjer! X
  8. Chris:
    24 december 2009
    Hee Paul,
    Prachtige foto's! Bless you en wens je feestelijke dagen en een heeeel goed reislustig nieuw jaar!
    Alles goed hier, geniet van m'n nieuwe appartement en de kids komen hier fijn kerst vieren.
    groetjes,
    Chris
  9. Bert Schipper:
    24 december 2009
    Dag Paul,

Vanuit Heemstede wens ik jou hele goede Kerstdagen toe en straks een voorspoedig 2010.
    Er ligt hier nu nog sneeuw maar morgen gaat het hier hard dooien. Eerst komt er nog regen, sneeuw of ijzel langs. Dat betekent binnen blijven.

Hartelijke groeten,

Bert en Andrea
  10. Lous:
    30 december 2009
    Hoi Paul,

Dat krijgen we niet dagelijks: een kaart uit Equador!
    Zo te zien zit je midden in een prachtige reis. Wij wensen je voor het nieuwe jaar nog vele boeiende ervaringen toe!

groetjes,

Frans, lous, Bas, Laura.
  11. Anneriet:
    31 december 2009
    Hee Paul, bedankt voor je mooie kaart, ik wens jou dat God je zegent met wonderen! Zo te zien heb je al veel moois gezien. Bedankt dat je dat met mij wilt delen. Kom je wel weer veilig thuis?
    Veel liefs en groetjes van Trojka en Anneriet
  12. ineke:
    31 december 2009
    Lieve Paul, allereerst ook de beste wensen voor jou. Wat leuk dat je zoveel aan het reizen bent. Het gaat dus goed met je. Bedankt voor je kaart. Heb hem vandaag 31/12 ontvangen. Heel goed op tijd dus. Heb je verslagen gelezen. Geniet nog maar lekker en kom veilig weer thuis.
    Groetjes,
    Ineke
  13. Koos Koedijk:
    Dag Paul!
    Bedankt voor je Goede Wensen-kaart,die ik precies vandaag,oudejaarsdag ontving.
    Voor jou hetzelfde.Ik hoop dat je een mooie reis hebt.Hier is de Kampersingel afgekomen grotendeels.
    Dus wanneer je terug zou komen,kan je weer makkelijker een stukje afsnijden over het trottoir,als je naar het centrum moet.
    Nog veel plezier.
    Met groeten Koos
  14. Kick en Monika Koster:
    Hallo Paul!
    Bedankt voor je kaart met je webadres. Wij dachten al dat je nog wel in Zuid Amerika zou zijn. Andere jaren was jouw kerstkaart altijd de eerste die we ontvingen. Wij zijn blij dat het je goed gaat en dat je geniet van je reizen. Hier alles goed (beter dan toen je vertrok). Wij wensen je alle geluk voor het nieuwe jaar en een goede gezondheid!
    Groetjes, Kick en Monika
  15. G. van Dijk:
    beste Paul,

Bedankt voor je mooie kaart!
    Hij heeft er 12 dagen over gedaan om vervolgens bij mij hier in Haarlem in de bus te vallen.
    Jij ook de allerbeste wensen voor 2010 alweer en als je weer in Nederland bent moet je me maar eens iets over deze avontuurlijke reis vertellen!

H.Gr.: Gerard van Dijk(bieb)
    Daag
  16. Trudy:
    31 december 2009
    hoi paul..lang niets van mij gehoord..want ik had geen computer..en ook effe heel erg druk met mijn eigen beach house...wat nu al echt werkelijkheid word..echt ,n toppertje dus....heel erg BEDANKT nog voor de eerste kaart met kado!!!!en ook voor je kerstkaart ..ik wens jou,en ook namens de kaart meiden een TOP 2010...en PROOST straks om 12 uur..ik heb nu wel ,n laptop,maar daar moet nog aan gewerkt worden..maar dan kan ik weer effe rustig van je verhalen genieten..en natuurlyk effe hallo zeggen en...dag paul..knuffel van ons..
  17. Coby mol:
    1 januari 2010
    beste paul
    bedankt voor je kaartje en ook voor jou de beste wensen voor 2010. als je thuis bent kom dan een bakkie doen
    groetjes coby mol
  18. Gerda van leeuwen:
    1 januari 2010
    Beste Paul,

Lievert, dat je allemaal nog een berichtje stuurt super !!, ik woon niet ver bij je van weg, ik hoop dat we het contact zullen behouden. Laat gauw weer wat van je horen OK

Gerda
  19. Marian:
    2 januari 2010
    Hallo Paul,

Hartelijk dank voor je kaart uit Ecuador!
    Van uit "sneeuw wit" Haarlem een inspirerend en avontuurlijk 2010 toegewenst!
    Ik hoop je in goede gezondheid en met vele mooie reisverhalen in het zwembad terug te zien. Een vriendin van de kunstacademie Margret Zijp vertrekt op 6 januari naar Ecuador. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je weblog aan haar heb doorgestuurd.
    (voor bijv. uitwisseling van ervaringen).

Geniet van je reis!

Hartelijke groet,

Marian
    (bijna buurvrouw)
  20. Roy Schoorl:
    2 januari 2010
    Hallo Paul

Bedankt voor je nieuwjaarskaart.
    Jij ook de beste wensen voor 2010.

Groeten Roy
  21. Smartguy:
    4 januari 2010
    Mijn smurf is blauw van de kou ;)
  22. engelien Tebben:
    4 januari 2010
    Hoi Paul voor jou ook de beste en een goed 2010 ik hoop je a.s.eens een keer te zien lieve groet Engelien
  23. Robert vodegel:
    hallo Paul,

de beste wensen voor 2010.
    bedankt voor je kaart.
    misschien zien we elkaar een keer dit jaar.

hartelijke groeten,
    robert en mieke, vogelenzang.
  24. Marcel Kosters:
    Beste Paul,

Vanaf de clubavond van de HDC namens alle leden bedankt voor de mooie kaart en een heel goed 2010 gewenst!

Hartelijke groet,

Marcel Kosters
    vz HDC
  25. Ben:
    Hoi Paul,

Dank voor je kaart. Vandaag gearriveerd in Auckland. Geniet van het reizen. Ook de beste wensen voor jou, smurfen en eventuele beren.

Groet Ben
  26. Marianne:
    7 januari 2010
    Vanuit een wit (en glad) Haarlem: je kaart is ook bij mij aangekomen. Dat je daar nog aan gedacht hebt.
    Nu ben je al een tijdje stil, druk aan het spaans leren? Lezen we gauw weer een levensteken? Liefs, Marianne
  27. Nicht Marjo:
    7 januari 2010
    Zoals wel duidelijk voor je, is het hier in NL echt winter. Onze cv was een paar dagen stuk maar gelukkig hebben we een houtkachel!!! Daar ben je dan wel blij mee. Ik weet niet of je nog op een "carnavalsplek" komt maar hier begint dat ook allemaal weer. We wonen bij de grootste optocht van het Noorden dus de oudste 2 doen ook mee (met de kinderoptocht). Je hebt inderdaad al een tijdje niks geschreven, hoop dat het je goed gaat. Alle goeds voor 2010. Groeten, ook van je tante!
    Liefs Marjo en co.
  28. Reina Hoogland:
    8 januari 2010
    Hola Paul, como estás?? Wat een avontuurlijke reis ben je aan het maken, begrijp ik uit de reakties. Hoe blijf je daar? Bevalt het je? Dank voor je goede wensen voor 2010. Ik heb mijn kaart naar je huis gestuurd, maar nu ook langs deze weg: alle goeds en goede gezondheid in 2010 en geniet nog maar heel erg van je reis. Misschien hoor ik nog wat hoe het gaat, hartelijke groet, Reina.
  29. Smartguy:
    15 januari 2010
    Ik heb een sjaal om mijn blauwe smurf gedaan. :) En daar? ;)
  30. André Beekman:
    17 januari 2010
    Hoi Paul,

Verrassend een mooie zonsopgang bij de Tungurahua vulkaan van je te ontvangen. Schande, pas vandaag bij het filen zie ik dat je een reislog hebt vermeld
    ben heel benieuwd wat je allemaal voor nieuwe indruk-ken hebt opgedaan deze lange reis en waar je verder nog naar toe denkt te gaan. Voor ik het vergeet heel veel goede wensen voor 2010, je bent het jaar van de tijger in ieder geval goed begonnen. Heb je veel aardige nieuwe mensen ontmoed? Dat is altijd het interessantste van alleen reizen. Heb geen plannen tot mei, dan gaan we zoals altijd naar ons huis in Toscane. Hoop je voor die tijd te zien! Pas goed op jezelf, Groeten, André
  31. André Beekman:
    17 januari 2010
    Heb nu ook "even" tijd genomen om je reis tot nu toe in omgekeerde volgorde terug te werken naar Miami, waar ik zelf gewoond heb. Wow wat een interessante plekken heb je al bezocht, zal nu regelmatig kijken waar je uithangt en of het je lukt een goeie spaanse teacher te vinden..... nogmaals groeten en keep up your blog!
    André
  32. Joep Besteman:
    28 mei 2011
    Beste Paul,

Als secretaris van de HDC Haarlem zou ik graag je adres weten, ik heb nu alleen je adres in Haarlem, zover ik weet woon je nu in het buitenland.

Ik hoop dat je donateur blijft.

Het gaat goed met de HDC, 14 jeugdleden en onze 1e team was bijna gepromoveerd naar de Hoofdklasse, we spelen tegenwoordig samen met Heemstede met 2 teams landelijk onder de naam Dam Combinatie Kennemerland (DCK), sinds juni vorig jaar speelt HDC in het Denksportcentrum 't Spaerne, Spaarndamseweg 416 niet ver van de Fjord dat binnenkort opgeheven wordt.

Maandag 30 mei hebben we de alg. ledenvergadering, heb je nog interesse in deze stukken ?

Ik hoop dat het je goed gaat.

Met groet,

Joep Besteman