Gelukkig nieuwjaar! - Happy newyear! - Feliz año nuevo!

1 januari 2015 - Sevilla, Spanje

Groetjes uit,

Greetings from,

Saludos desde,     Sevilla

Paul

==========================

1. Marianne:
    1 januari 2015
    Jij ook een heel goed 2015, Paul. Bedankt voor je kaart, ongelooflijk dat je het elk jaar weer voor elkaar krijgt. Hoop dat je in een aangename temperatuur je dagen doorbrengt!
  2. Ada.:
    Hallo Paul.
    Allereerst wil ik jou de allerbeste wensen toewensen!
    Ik hoop dat het een heel goed en vooral gezond jaar voor jou gaat worden.Veel reisplezier,en veel succes bij alles wat je gaat ondernemen.
    Heel veel groetjes Ada.
  3. Pieter:
    Paul,
    Nogmaals een goed jaar, met goede gezondheid en goed gevoel. Inmiddels heb je het in je leven bereikt om de meest bijzondere plekken te bezoeken en doe je daarvan op een pakkende manier verslag. Doorgaan is DE optie!
  4. Gerard van Dijk:
    Hallo die Paul,
    Wij wensen jou een voortreffelijk 2015 toe met veel mooie momenten !! Heel erg bedankt voor je kaart; we waren er verguld mee !!! Hopen dat je het daar erg naar het zin hebt !
    Warme groet van Gerard van Dijk en zijn vrouw Anneke!!
    Daag !!!!!!
  5. Hely Roes:
    1 januari 2015
    Ik wens je alle goeds en heel veel reisplezier in een mooi 2015! Dank je voor je leuke kaart; ik lees alles met heel veel plezier en reis in gedachten met je mee. Binnenkort ligt er een brief op je mat als je thuis komt. Reis ze en bedankt voor al je reisverhalen, geweldig ben je - hartelijke groet, Hely
  6. Roy Schoorl:
    Paul,
    De beste wensen voor 2015 en dat je nog veel reizen mag maken.
    Groeten Roy
  7. Ron de Graaff:
    2 januari 2015
    hallo paul
    Wij wensen jou ook een gezond en een gelukkig nieuw jaar toe
    met veel reis plezier en mooie reis verslagen
    groetjes de schoenmakers
  8. Beatrice:
    2 januari 2015
    Gelukkig Nieuwjaar, en veel gezondheid!
    Ik geniet van je mooie reisverslagen.
    Hartelijke groet, Beatrice uit Haarlem
  9. Maria:
    4 januari 2015
    Hallo Paul, Ook dit jaar verraste je me met de kerstkaart.
    Je weet me nog steeds te vinden. Mocht je in Nederland gaan reizen ben je van harte welkom in het hoge noorden. ( ook al beeft de grond ondertussen een beetje) In wens jou weer veel reisplezier toe in een goede gezondheid. Geniet van alles wat je tegenkomt in 2015. Groetjes, Maria