Panama City -> Atlanta U.S. -> Amsterdam

27 juni 2009 - Amsterdam, Nederland

Vanaf Panama City begon de terugkeer naar huis. Eerst nog een tussenstop van vier dagen in Atlanta, een grote Amerikaanse stad met 5 miljoen inwoners, een inmens groot vliegveld, en een naar mijn mening mooie skyline. Er is veel te zien, heb o.a. een rondleiding meegemaakt bij CNN, dat zijn hoofdkantoor in Atlanta heeft, ik heb het Coca Cola museum bezocht (ik kan het nog steeds niet geloven, maar mensen staan daar in de rij, en betalen dik geld, om daar naar binnen  te mogen, o.a. ikzelf), en daar vlak in de buurt het grootste aquarium ter wereld: Atlanta Aquarium (feitelijk zijn het aquaria; groot en meervoud), in de eerste 1,5 jaar van haar bestaan 5 miljoen bezoekers!

Zo'n 30 kilometer van Atlanta verwijderd ligt Stone Mountain, een grote bergachtige puist van graniet met een groot beeldhouwwerk, het uitzicht vanaf de berg was verreikend, verder is het meer een familiepretpark.

Het laatste wat ik gezien heb is een mooi gebouw met een gouden koepel, dat je hier in Nederland de Provinciale staten zou noemen en ik ben ook nog bij het Martin Luther King Instituut geweest.

Dinsdag 23 juni ben ik terug gevlogen naar Nederland en na ruim 8 maanden op 24 juni rond 9.30u in de ochtend aangekomen op Schiphol. Nu terug in Nederland ervaar ik weer een hele omschakeling, het is nu heel erg wennen in mijn eigen land.

De laatste fotoos zijn in het album Atlanta.