San Felipe de Jesus

5 april 2009 - Antigua Guatemala, Guatemala

Antigua 4-4-2009

Het plaatsje San Felipe de Jesus ligt ongeveer 2 kilometer ten noorden van Antigua.  Ook hier is een "Velacion": de kerk is gesierd met een tapijt (Alfombra) van gekleurd zand, bloemen, fruit en brandende kaarsen; een prachtig aangezicht.

Zie foto´s in het album San Felipe de Jesus, Guatemala

8 Reacties

  1. Irmine:
    5 april 2009
    Blijf je volgen. Goede Paasdagen.
  2. Pieter:
    6 april 2009
    Beste Paul,

    Nog enorm bedankt voor je telefoontje. Wat een verrassing! Ik hoop dat je heel fijne feestdagen hebt.
  3. Trudy:
    6 april 2009
    hoi paul...echt super je foto's,,en dat je 't geloof niet kent.is ook wel moeilijk..om ze allemaal te kennen..net als ieder plekkie 'n eigen traditie heeft..maar dat je het meemaakt,,en erbij bent is toch al echt super...nog sterkte met je spaans,,dat lukt je wel hoor..gr en 'n knuffel van johanna en mij..
  4. Judith:
    6 april 2009
    Je hebt het goed gepland om juist deze weken in Antigua en omgeving te vertoeven.
    Geniet ervan en goede paasdagen!

    Groetjes judith
  5. Aart:
    8 april 2009
    Hoi Paul, geweldig om het allemaal op deze manier met je mee te beleven, hoewel dat wel een "understatement" is die je wel zult begrijpen. Zit vast wel een foto bij die we in kunnen insturen voor..... omdat ie zo ook beleeft is. Vind je een kanjer! Liefs Aart
  6. jenny v d stad:
    8 april 2009
    Hallo Paul
    Was te gek je telefoontje.Heb je boodschap over gebracht ze waren allemaal verheugd van iedereen de groeten.
    De foto s en al je belevenissen zijn geweldig om te zien en te lezen.
    Heel veel sukses met alles.
    Jenny en ook van Kees
  7. Marina & Ad:
    11 april 2009
    Hoi Paulus, we hebben je webesite gezien en de foto's mooi hoor! zit bij Ad achter de computer. Avontuurlijk typje ben jij, geniet er maar lekker van ondanks we je missen. groetjes Ad & Marina
  8. Ada.:
    11 april 2009
    HAllo Paul.
    Na een week Friesland,loop ik achter op jou prachtige verhalen.Ik ga ze zo allemaal lezen.
    Friesland is mooi,maar wat jij ziet,geweldig wat een indrukken!Geniet er maar van.En...zijn daar ook paashazen?(Grapje)Kijk uit naar jou volgende verhaal.
    Groetjes ADA