Veilig aangekomen in Toronto

30 oktober 2009 - Toronto, Canada

Gisteren ben ik in goede gezondheid aangekomen in Toronto aan de andere kant van de oceaan.

Wens Jullie goed weekeinde, en heel veel groetjes,     Paul

1. jenny v d stad:
    30 oktober 2009
    Hallo Paul
    Wat n gezellig verslag vanuit London,jammer dat de Kon.Hoogh.geen tijd voor je had volgende keer dan maar.
    Nu al in Toronto we kijken uit naar je verslag.
    De foto heb ik uitgeprint en vandaag meegenomen naar de zwemclub zo houden we iedereen op de hoogte(je staat er goed op)Het gebak was heerlijk want Corrie Bruins vierde haar verjaardag.(zelf gebakken en dat kan ze heel goed)
    Ook n fijn weekend tot later
    Jenny
  2. Ada.:
    30 oktober 2009
    Gelukkig weer veilig aangekomen!
    Want wat een afstand naar de andere kant van de oceaan.Dat zijn heel veel baantjes zwemmen,en daar kan je niet op je kop staan.Paul ga maar weer genieten van alle mooie dingen daar!
    Groetjes ADA
  3. Marina:
    2 november 2009
    hola Paul, lees net je bericht dat je veilig aangekomen bent. bereid je maar weer voor op de grote reis.gr. marina.
  4. Reina Hoogland:
    8 januari 2010
    Paul, nog even Reina hier, ik heb nu je wblog beter gelezen en zie nu dat je al meer dan een jaar aan het reizen bent.....Wist het niet. Vorig jaar kreeg ik een kaart uit Mexico, als ik me goed kan herinneren. Je bent dus nog steeds een globe-trotter. Ik blijf het nu volgen waar je allemaal naar toe reist. Hartelijke groet en het beste gewenst, Reina.